Jag är lyckligast

Jag är i Bromölla med Amanda. Jag är sjukt lycklig. Det känns nästan som att jag ska spricka inifrån. Vi har träffat en helt underbar familj. Är så välsignad av Gud att det är stört. Idag fick jag och Amanda plocka på oss precis vad vi ville i en församlings second hand-butik till exempel. Träffar människor som är sådana otroliga förebilder och verkligen lever nära Gud och tjänar honom helhjärtat. NG förändrar verkligen mitt liv. GUD ÄR STOR! När jag är glad och lycklig är jag verkligen världen gladaste och världens lyckligaste. På riktigt. Det känns som att mitt hjärta ska spricka. Jag är så tacksam!

Kommentarer
Postat av: deb

BRa:)

2009-10-08 @ 10:17:30
Postat av: Rebecka

Du, det var minst sagt härligt att hänga med dig/er också. Kul att ni har det bäst där nere=)

2009-10-08 @ 23:40:29
URL: http://rebeckah.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad härligt det är att höra att du mår bra och trivs i livet. Det värmer inom mig!

2009-10-10 @ 03:28:06
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0