MEDIA hallå!

Jag ska teama på mediaavdelningen nästa år och bo i Uppsala. Det känns sjukt bra och jag är riktigt pepp! Det är kallt utomhus fast det är vår. Jag har tre nya jackor - vilken bonus! Jag reser med johanna B den här veckan. Sjukt nice! Har haft det riktigt bra. Second hand är vår vän. Min vän. O-oh. Nu ska jag sova. Känner mig väldigt trött. Är pepp inför imorgon. Då ska jag göra minst en spännande sak - hoppas det händer något bara.
 

Jag önskar mig en jordglob och en iphone och en systemkamera och ett frisörbesök och en ny dator (lite) och att jag hade råd att lämna in mina trasiga skor till skomakaren och ett körkort. Till exempel. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: deb

vi blir grannar !! KAATCHIIINGZ! höö

2010-04-22 @ 11:06:42
URL: http://debis.blogg.se/
Postat av: cattis

deb: VET. VÄRT

2010-04-23 @ 00:36:24
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: Joel

OFTA! Fett roligt Cattis (att du ska mediateama alltså) :D

2010-04-24 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0