I want to go home!

Why don't you leave me alone. I feel so home sick, I want to go home.

Mamma och Vicki kastade ut livbojen, hämtade mig och beordrade en helchill dag. Sallad på stan, promenad hem till Vicki i solen. Jordgubbar, chokladglass och kaffe. Sommarkänsla. Och jag slutade vara ledsen. Jag tänkte att det kunde vara bra att vara i Uppsala också, även fast jag längtat galet mycket efter Malmö. Jag satsade allt, slog världsrekord, men blev diskad. Ingen sa att jag skulle hoppa i tid. Det tog lite tid att ställa om och landa på det vanliga optimistläget. Men nu känns det bra igen. Och dessutom har jag bestämt framtidsplanen. Hoppas allt blir som jag önskar. (Nu ska jag äta mer jordgubbar)

Kommentarer
Postat av: linda

cattis, jag blir pepp av att läsa dig!

2010-04-17 @ 22:43:15
Postat av: deb

mat.underbar mat! u rock dude,

2010-04-18 @ 09:57:17
Postat av: ettan

jag fattar känslan liksom! (för visst är det en? ;)

(ps: sv. jag vet, bilden e cool, som jag då!)

2010-04-19 @ 18:30:51
URL: http://ettan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0