Ensam i Malmö - PALLA

Jag tycker inte om att vara ensam. Jag blir alldeles konstig av att vara ensam länge. Jag skulle aldrig kunna leva ensam. Självklara saker känns jobbiga. Jag borde rycka upp mig och ta tag i min dag. (Kväll). Jag är lite besviken. Mest på mig själv. Bara på mig själv faktiskt. Jag har inte lust att humörpendla upp och ner jämt. Jag saknar balans och låtsas att jag tar allt med en klackspark. Ingen big deal! (Skojar du eller?). Idag har jag ätit popcorn. Jag har ingen aptit. Det är tråkigt. Kanske vill ha äpple, men då måste jag gå och handla. Och jag behöver egentligen handla. Just do it!

Kommentarer
Postat av: ettan

jag är oxå emsam nu :(



sv: den svarta ringen? isf fick du den av mig. :)

2010-04-23 @ 23:53:55
Postat av: rolf persson

vill gärna hålla med dej,jobbigt att vara ensam så mycket roligt försvinner om man inte är två

2010-05-08 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0