Chokladansiktsmask

Jag har badat och haft chokladansiktsmask. Det luktade gott och jag antar att det är bra för hyn. För några dagar sedan var jag på massage, eftersom jag fick det i julklapp. Vi har haft besök av kusinerna idag. Sjukt mysigt. Jag har godisförbud som nyårslöfte (har inte bestämt hur länge, men jag tycker det är ganska kul att ha). Ettan kommer hem imorgon på morgonen. Jag tänker. Jag vill läsa. Jag minns. Jag skriver. Jag vill skriva något bra. Jag funderar på vad jag vill göra i framtiden, på vad jag vill plugga. Jag vill lära mig mycket och har så många och stora drömmar. Imorgon ska jag prata med Bella.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

SV CATTIS: jaa det är supermysigt där! tack tack:)

2010-01-04 @ 23:57:08
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Rebejbi

Vilken mysig blogg du har! Det känns väldigt personligt:) Gillar din profilbild också höhö

2010-01-05 @ 02:49:52
URL: http://rebeckah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0