bonustimmar och jobb

Igår skulle jag vara duktig. Jag låg i sängen före klockan tolv. Men jag kunde inte somna. Och det händer sällan för mig. Jag kan vanligtvis somna var som helst och när som helst. Men där låg jag och prövade mitt tålamod. Halv fyra tröttnade jag. Då gick jag upp och tog morgonduschen. Sen satte jag mig och ritade lite. Jag sov en och en halv timme och så drog jag till jobbet vid åtta. Och jag blev aldrig trött. Jag är fortfarande inte trött. Jag tror att min kropp numera har massa överskottsenergi för att jag varit så duktig på att sova. Typ som en orm som ätit massa mat och klarar sig utan väldigt länge. Lite den känslan. Igår pysslade jag massa förresten. Det var sjukt nice! Jag älskar att pyssla och slå in presenter.

Det är billigt med vattenmelon på jobbet. Och idag var det soligt (fast jag jobbade till halv fem). Men jag hade glömt min plånbok hemma, så jag köpte inte. Kanske imorgon. Om jag har lust. Jag har bara tre arbetsdagar kvar. Det känns fantastiskt skönt. Aldrig har jag uppskattat doften av allrengöringsmedel så mycket som idag heller. Och rutten kött luktar vidrigt. Börjar seriöst överväga att bli vegetarian. Jag kan ju testa. Det är säkert bra för magen också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0