Hipsvips


Hipsvips är det fredag och jag står på Arlanda och inser att sommarsverige hälsar mig hjärtligt välkommen hem. Snart ska jag till jobbet. Jag ska ta en duschelidusch. Skulle lika gärna kunna ställa mig naken utommhus och duscha i regnet. Det har regnat sjukt många dagar i sträck. Oavbrutet har det regnat hur länge som helst nu. Natt och dag. Men jag gillar regn. Även fast det kan bli lite väl mycket av det goda. Särskilt när jag varken har regnjacka eller stövlar. Vill ha, men prioriterar bort. Banken gör är skitjobb för jag har inte fått mina pengar än och det har snart gått en vecka. Men jag åt pizza till frukost och det var jättegott! (Kanske inte ska ut och resa trots allt. Kanske ska spara pengar och stanna hemma. Dra en sväng till Stockholm. Nån dag på frizon. Eller så flyger jag någonstans. Ser något nytt, något coolt. Äventyrlighet)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du får gärna dra till Stockholm med mig ;D

2010-07-21 @ 15:19:59
Postat av: Carolina

HEY CAT! :) tack för den fina kommentaren och tack för äran du bringar mig genom att föra vidare the sweden-flag-pic! Haha, gött.

2010-07-21 @ 19:32:03
URL: http://carrolina.blogg.se/
Postat av: cattis

Vilken Julia är det? Haha. Stockholm - ja!

2010-07-21 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0