Create a dream


Varför inte göra det man drömde om man var liten om man fortfarande har lite lust? Det är coolt att vissa drömmar, som kan kännas fåniga och barnsliga, aldrig riktigt försvinner riktigt från önskekartan. Typ som födelsemärken, de finns alltid där. Man vänjer sig och bryr sig kanske aldrig om att fundera över om man uppskattar dem eller inte. Iband känns det som att framtiden vill stjäla mitt nu (på tal om just inget alls). Kanske är det därför jag är så fokuserad på nuet och inte vill fatta beslut som binder mig till begränsad framtid.

Vi har i alla fall haft mysigaste NG-utbildningen. Precis vad jag behövde. Myspys, lugn, harmoni och inspiration. Jag måste skaffa tavlor att måla på. Dumt att det är så dyrt. Konstnär. Skapande. Kreativitet. Jag älskar att skriva och tänka och rita och måla och fota och fånga något som kanske ingen annan ser, känner eller uppfattar. Det vill jag alltid göra.

Kommentarer
Postat av: ettan

sv, mammas gamla, :) fast de har inget glas. jag tog bort det.

2010-11-25 @ 17:34:39
URL: http://ettan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0