kolla vilken fin trädgård!


(Usch, idag när jag snackade med bella på skype spydde jag i min hand. Skitäckligt! Jag mår illa.) Jag har orangea naglar och ajg har hittat en snygg stadsträdgård på bild - en sån vill jag ha. Nu ska jag göra något spännande så det gör inget att jag mår knas. Måste byta kläder och hämta tvätten. (Mitt liv är fullt av drömmar och jag vill alltid skriva i dem, det slutar alltid där, vilka vägar jag än tänker på).

världen är fin att se på







Jag vill träna

Jag vill träna, på typ friskis och svettis. Jag vill bli stark igen. Jag vill gå på pass. Jag vill gymma fast det är tråkigt. Jag vill dansa. Jag vill köpa träningskort. Helst nu. Helst idag. Men idag ska jag göra något annat roligt. Nu ska jag jobba. Skynda! Hejdå. (Jag kanske vill bo i Stockholm någon gång har jag kommit på)

RSS 2.0