Ge mig snö!

Då har vi tänt fyra ljus och det är tre dagar kvar till julafton. Världen gulligaste lillasyster sov över hos mig till idag. Igår julpysslade vi in på natten (jag var som vanligt superpigg - låg och läste till kl 5) Såklart väckte hon mig vid tio! Nu var det länge sedan de drog hem; hon och hennes julkalender som hon köpte idag (ungen öppnade 21 luckor på en dag - smart). Jag tror jag ska slå in lite julklappar nu minsann! Och egentligen borde jag fixa mat - hur omständigt kan det vara att värma tacos? Fast jag vill göra guacamole också, för jag har köpt avocado. Det går bra med planeringen (fast jag har knappt städat - palla)

GE MIG MER SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0