Jag hör julkalendern

Jag har precis kommit hem och sitter och käkar chicken kebab medan mina grannar kollar julkalendern (de har jättehögt ljud). Jag ska nog skriva min bubbla. Jag borde i alla fall det, eftersom jag bara börjat och hela ska in klockan halv tre imorgon. Skönt att jag är så extremt stresstålig att jag inte bryr mig - på sätt och vis. Vi delade ut biblar idag (fint inslagna i presentpapper) och pepparkakor med budskap (vi bakade sju paket! - ett åt vi). Och nu börjar grannarna spela piano samtidigt som de pratar jättemycket och kollar på nyheterna (kanske). Vilken dålig isolering. Det är helt tyst här också, för Vicki är i Norge.


PS. Ja jag har försökt att undvika att skriva om mitt chokladberoende. Igår åt jag nästan en hel 70% och idag har jag ätit en halv 57%. Jag ska gå och ta lite till. Vem bryr sig. Det är gott i alla fall. DS.


Kommentarer
Postat av: Nina

"Hvis det er sånn at sjokolade gjør deg glad, det er sundt å være glad. Da må jo sjokolade, ganske enkelt være bra. [...] Ting som gjør deg glad kan ikke skade. [...]" Æ like budskape!

2008-12-22 @ 01:59:26
Postat av: cattis!

nina: haha, det är faktiskt sant!

2008-12-22 @ 02:03:27
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: Nina

Flink å skrive foresten! Æ like bloggen din. =D

2008-12-22 @ 02:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0