Lite motgångar va

Aldrig någonsin mer ett nationellt prov i matte. Det gick inte så bra. Dumt, det kändes bra igår. Ganska bra i alla fall. Och jag tycker det är roligt. Jag gillar matte, bara jag sätter mig ner och räknar. Problemet ligger väl lite i att jag inte gör det förstås. Men jag menar, en motgång mer eller mindre spelar väl ingen roll? Jag blir starkare. Jag vet att jag kan. Och idag har jag lucia-rep på Fyrishov. Bra att man får middag, sånt har vi inte i överskott. Palla att jag är blek som lucia-linnet (nästan) och att jag inte kan sångerna än. Nej dåså. Hoppsan, föreningsmöte nu! Måste springa.

Vi håller tummarna i alla fall. Om inte annat blir det kul. Va va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0