Running through my mind

Vi kan låtsas nu i efterhand att jag hade nackspärr, eller att jag fick det sådär plötsligt oväntat. Det är lättare att inbilla sig något när man blundar och stänger av tankarna två sekunder, fast det spelar ändå ingen roll om man är arg och powerwalkar i en halvtimme, köper allt gott godis statoil har (i princip bara choklad alltså - jag vet inte det är med mig nu för tiden) och ett par modetidningar. Man fick liksom ändå nackspärr - är du med? Men det spelar visst roll. Det är väl det som är grejen. Helst av allt skriver jag. Jag tror jag ska skriva hela jullovet. Skriva skriva skriva som när allt bara släpper-er-er-er. Och vi ska laga mat också - juste!

Det är bara jag som blir rastlös och irriterad och önskar jag kunde köra ett intensivpass eller springa värsta superloppet - jag lovar jag skulle vunnit jag hade galet mycket energi. Ni fattar kanske inte. Inte jag heller helt, så det kvittar. Lagom snyggt tänker du - vem anar sanningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0