Ska du till ZARA?

Jag älskar västar. Jag vill ha en pälsväst. Jag har köpt en svart pälsväst, men den är ful. Den kommer från Zaras barnavdelning och den är inte sådär fluffig som på bilden nedan (som pälsvästar ska vara) utan det ser bara ut som en stripig, ovårdad hund. Och den är låtsas. Fejk. Jag vet inte när jag ska hinna till Stockholm. Mitt livsschema är redan överbokat. Jag behöver en plan. Sen får jag inte glömma något heller.



Förresten. Statistisk sammanställning för samtliga blogginlägg: 2 utan choklad, 5 med choklad. 5 av 7 inlägg består delvis av choklad. (75% med det här inräknat). Bra att jag har slutat med choklad - för ett tag. Istället har jag ätit nästan en hel pepparkaksdeg. Jag måste köpa en ny, för det var Vickis.

Och vi har skrapat ihop lite till pengar till Kristna skolgruppens julprojekt!

Kommentarer
Postat av: bellan

haha, ja dt kan vara smart.

2008-12-06 @ 18:27:47
URL: http://chattis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Det tråkiga är att människor inte kan förstå att sorgen fortfarande finns kvar, och att saknaden är evig. Min bästa vän hade jag känt sen han och jag var nyfödda... han var mitt livs grund.

2008-12-06 @ 22:29:16
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Billy J.

Åh pepparkaksdeg! Så fruktansvärt mycket mums! (:

Ps. Din nya nya blogg är också jätte fin! :D

2008-12-09 @ 10:35:54
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0