Underskott på tålamod

Där tog mitt tålamod slut. chup. Alla mina tre räkningar från Tele2 har varit felaktiga. Nu är jag lack på riktigt. De lovade att messa den rätta avgiften för förra räkningen inom två veckor och när jag ringer kundtjänst ber de mig ringa senare. klick. Dessutom har jag ätit en hel choklad och lussebulle (som innehåller ägg), vilket innebär att jag håller på att spy (får suruppstötningar hela tiden) - min mage har blivit extremt känslig. Förut gick det bara rätt igenom, nu kommer det nästan upp direkt. Äckligt - som om ni vill veta. Jag mår fruktansvärt illa i alla fall. Var glad om du inte gör det. Men jag har köpt julklappar idag, och nu har jag bara mamma, pappa, syster 1 och bror 2 kvar! Vi kör på det imorn! Jag älskar julen - förutom att man äter mat man inte tål, bara för att det är gott och socialt (jag älskar lussebullar - varför innehåller alla ägg?)

JAG KANSKE SKA TILL LONDON! LALALALA (hoppas hoppas hoppas - yeah sure)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0