Det är choklad-december ju!

 
Det är en sak jag inte fattar. Alltså, vad är grejen med människor nu för tiden? De är så tråkiga. Jag tycker inte om att göra big deal av allting jämt. Kom vi går på café. Eller ge mig choklad! Jag får abstinens. Det är något konstig med december och choklad, och det är inte bara adventskalendern som gör det. Jag äter choklad hellre än mat. De spelar julsånger i skolan och jag hade tänkt räkna matte egentligen. Eller jag tänker det fortfarande. Jag tänker ganska mycket nu när jag pausar. Fast grejen är att man aldrig kan pausa, inte på riktigt. I så fall lever man bara i en låtsasvärld. Verkligheten är alltid bättre. De är därför jag ska gå och ringa tele2 nu för att det är fel på min räkning igen. Vad är deras problem? Bara det att jag ska hinna köpa en julklapp (och hinna hem emellan för jag har glömt money).

PS. Godissugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0