Vi börjar om

Jag åkte hem. På bussen kom jag på att mitt tal var sämst. (Därför skriver jag ett nytt nu). Jag köpte massor av choklad och nötter. Jag mår skit igen. För jag kan inte äta sånt. Då mår jag dåligt och jag hatar att må dåligt. Jag ska skriva regler så att jag kommer ihåg. När jag inte ätit nötter på en månad tänker jag "äsch det var väl inte så farligt - jag åt bara för mycket". Ibland är jag svart-vit, som i allt eller inget. Och det är ju nytt kyrkoår nu ju, i och med advent.

Cattis nya liv innebär:
- ingen choklad (bara mörk om det är ett superspeciellt tillfälle, och kanske jukalendern)
- inga nötter (min mage pallar inte)
- töntiga bakverk som jag varken tål eller tycker om ska jag inte äta för syns skull
- sluta köp kaffe på café (jag gillar det ändå inte)
- skaffa ett nytt jobb (okej jag ska ringa imorgon efter provet)
- skrapa ihop pengar till nytt träningskort! (min kropp är sjukt rastlös nu)
- boka frisörtid efter lucia (hoppas jag får någon lön bara)
- åk till secondhand och shoppa istället (jag har inte råd annars - och det är lite roligt)

- engagemang i kristna skolgruppen (det går bra nu alltså - sjukt roligt)
- fortsatt superplanering (matte inräknat)
- slut på ägg i maten (jag testar i alla fall - måste säga till mattanterna)

Jag mår fruktansvärt dåligt. Det känns som att jag ska spy.


Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: ja :) men jag vet inte om han har sett än hehe

2008-12-02 @ 16:17:08
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0