At night


Jag älskar att vara vaken på natten. Jag blir aldrig trött, därför sover jag bara på morgnarna. Hela jag är en enda mix av egenskaper som egentligen inte passar ihop. Därför är det helt omöjligt för personlighetstesten att avgöra vilka yrke jag skulle kunna ha i framtiden. Det blir error i systemet. Det finns ingen smart kod för mig. Det är inte så enkelt. Tur att jag börjar tycka matte är kul igen såhär en vecka före nationella. Och tur att jag har sovmorgon så länge jag vill imorgon. Då kan jag duscha superlänge och äta megafrukost. Lalalala! Jag blir så glad när lyssnar på julsånger! Då spelar det ingen roll att jag har det lite knepigt nu. Jag tror jag har ett överskott på lyckohormoner för jag är helt proppfull av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0