160 cm - lätt som en pannkaka


Jag kan visst bli flygvärdinna. Man behöver vara 160 centimeter lång bara. Lätt som en plätt tänkte jag (jag kanske är, nästan i alla fall, 165 cm). Inga problem. Förutom att man måste vara 21 år också. Dumt, för jag hade helst velat vara flygvärdinna nu till hösten ett par år, och utbilda mig vid sidan om eller något. Bara att det kostar typ 18 000. Något annat som är dumt är att 1200 kr är puts väck. Jag måste leta.

Det var jättegod mat idag - jag fick pannkakor utan ägg. Och för första gången på länge kunde jag käka det utan att få ont i magen. Dessutom var det mattanten som alltid ger supermycket av specialkosten som gav mat till mig (istället för hon som tror att jag äter minilite mat bara för att jag är liten och smal). Jag tror jag har löst gåtan. (Cattis minus ägg och mjölK)

Kommentarer
Postat av: Matilda

man klarar det man vill klara

2008-12-13 @ 15:57:10
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0