Chock, ja

 
Jag var på jobbintervju idag för ett annat telemarketingföretag. Jag fick det på plats. Det var skönt. Nu får jag byta miljö ett tag (det hjälper va?). Då behöver jag inte tänka mer på det. Det är faktiskt lite man verkligen behöver göra. Men mycket man borde - right? Som räkna matte nu till exempel. Och spara pengar istället för att köpa en fin kavaj och choklad, som vanligt. Okej om det varit som tröst för nationella provresultatet, men det var det inte. Jag var så chockad att jag skrattade. Jag är vinnare ändå. (vem bryr sig - jag vet att jag är bra bäst)

(Och tack julia för att du ska till Sthlm!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är inget som Stockholm!

2008-12-08 @ 20:59:37
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0