Jag är halvblind

Vi gör det bara! Vi gjorde det bara. Men ärligt, hår är ju bara hår. Fast det jobbiga är att man blir så blind när man stirrar på sig själv i spegeln. Jag kan inte se om det är fint eller fult. Jag vet inte om det är vårt kassa ljus eller om det bara är förändringsångest. Jag borde ha ångest över att jag inte packar. Det är nämligen kaos här. Imorgon ska jag tvätta kläder också. Sen ska jag vara färdig typ. Och jag ska hinna betala räkning och fixa ärenden och hänga med människor och sola och skriva fetaste grejerna. Det känns så lätt.. not!

Jag har i alla fall hjälp Deb med en NG-satsning på hennes (vår) skola. Det var roligt. Träffade massa gamla lärare och myste och åt klubbor. Fast jag åt inga klubbor för de var inte så goda. Sen hälsade vi på i det nya  supermysiga NG-kontoret. Och så intervjuades och fotades vi (palla inte min grej). (nej nu springer tiden iväg - hejdå)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fint cattis! ;)

2009-08-20 @ 18:02:34
Postat av: deb

CATTIS. jag däämpar. vill prata med dej. du är läcker.

2009-08-24 @ 21:26:51
URL: http://debaaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0