Jag bara är

Jag fryser. Jag åker bil. Jag är lite kissnödig. Jag jobbar - sitter och skriver på diverse viktigheter. Jag är hungrig. Jag är trött, eller kanske lite småsliten. Jag tänker på julklappar jag ska köpa. Jag planerar. Jag konverserar sporadiskt. Jag är öm i vaderna. Och i nacken. Jag har rött nagellack. Jag har skor med orange rågummisula. Jag är lite yr. Jag har inte druckit så mycket idag - kanske har vätskebrist. Jag lyssnar. Jag filosoferar. Jag känner att all packning håller på att ramla över mig. Jag stickade lite nyss. Jag har lock för öronen och försöker få bort det genom att gäspa - funkar inte riktigt. Jag skriver ner antalet DHL-bilar vi ser. (Jag ser dem knappt eftersom jag sitter bakom packningen). Jag funderar på hur långt det är till Växjö. Jag är.

Kommentarer
Postat av: cattis

Jag är dåsig - rätt ord

2009-12-15 @ 16:30:40
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: cattis

det´är långt till växjö - alldeles för långt

2009-12-15 @ 16:32:34
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0