onsdag hallå!

Idag har jag varit på gruppträffar i Höör och Hässleholm, ätit suchi (ibland känns det som att jag skulle kunna leva på det), terapibabblat ut med Mandy, peppat med Emma och Maria, jobbat-jobbat, kollat robinson och bonde söker fru, pratat i telefon, skrivit och mått illa. Och, älskat mitt liv. Jag älskar mitt liv och mitt jobb. Fast, jag måste erkänna att allt ibland känns piss när man varit sjuk i magen i sju år. Det suger, men livet äger. Därför vinner det när man egentligen vill ge upp. Jag låg vaken i massa timmar för att jag mådde så dåligt. Sprang på toa och försökte spy. Ville inte, vågade inte. Ångestsnurrade runt i sängen och ville mest bara grina. Istället fightar man sista! Fokus! Imorgon drar vi vidare mot Kristianstad.

Förresten, igår när jag pratade med Edde samlade han bara massa citat. Känns inte bra. Igår var så galet bra för jag var så sjukt pepp efter min adrenalinkick. Jag skrattade mest hela tiden. Det gör jag visserligen mest hela tiden jämt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är fel med din mage?

2009-12-10 @ 20:39:02
Postat av: cattis

vet inte. läkaren vet inte heller, men jag hoppas på att de hittar felet någon gång. får ont i magen, mår illa, får upp maten, kramp mm när jag äter. sämst, men hoppas man hittar någon lösning snart

2009-12-11 @ 12:43:32
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0