idag är jättebra!

Allt är bara jättebra just nu. Eftersom det är alla hjärtans dag imorgon och inte skola körde vi en satsningen med Ny Generation (kristna skolgruppen). Deb var i skolan tio över sju. Jag kom vid åtta. Vi satt och klippte ut lappar i över en timme, lämnade kladdkakor på lärarrummet och satte upp affischer. Sedan kom våra härliga NG-teamare Mattias, Samuel och Gabriel som hjälpte oss med att tejpa fast lappar på brickorna i matsalen. Vi hade rikigt kul! Dessutom kom någon på fiffiga idén om att vi är jordens salt (som det står i bibeln) och varje saltkar fick en snygg lapp. Jag smög runt på lite olika ställen i skolan och tejpade upp dem. Ni kanske märker eftersom. Nej nu måste jag springa till bussen! Den här dagen är asbra.

Kommentarer
Postat av: deb

dagen var skit bra:) jag sitter här på alla hjärtans dags morgon heelt slut och trött. hjärta

2009-02-14 @ 11:22:56
URL: http://debaaj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0