Tell me what you've got!

Så egentligen borde jag ha somnat tidigt igår kväll, för klockan ringde vid 6 och vi hade möte med Kristna skolgruppen (Ny Generation) kvart i åtta. Men jag kände inte för att sova, utan ville hellre fylla i min teamansökan som jag påbörjade under helgen i skenet av ett grönt stearinljus som luktade jättegott. Jag har spärrar som gör det svårt att skriva när någon tittar på. Och fast jag sov fyra timmar i natt igen är jag inte trött. Mina naglar är fina och jag fick ett flashigt disney-plåster från Annika för att jag ställde upp på deras labb som visobjekt till blodprovet. Jag var blodgrupp 0. 0 0 0 0 0 som om det inte blåser va? Kulingvarning utfärdad! Nej men jag var i Norrköping i helgen på Tro, Hopp & Skola. Det var grymt! För Deb och jag var bra. Jag bara var som jag är och gjorde som jag kände för och allt blir som det ska. Tack Jesus! Vad är min plan nu då?



Det var staden utanför men livet innanför. Vi andades som vi gör nu. My eyes ain't blue and so ain't yours, Hoho Deb, tell me what you've got! Jag somnar  om jag blundar en gång till och jag har inte börjat på bubblan än. Sen har jag tio paket makrill i tomatsås i skafferiet. Middagen blir bra va? (powernap nu)

Kommentarer
Postat av: deb

tell me what you got, jag vill prata med dej..jag är lite förvirrad. Seeya

2009-02-09 @ 17:56:17
URL: http://debaaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0