Vattenmelon!


Jag har ätit ett kilo godis och helt paket mackor och russin och en morot idag (bland annat). Jag mår lite illa och har ont i magen (jag ska inte äta sån här mat egentligen). Kanske ska göra riktig mat nu eller skriva upp i min kalender vad jag måste göra imorgon eller diska.


Det var en bra idé från början. Vad är ditt problem? YES! Så sjukt skönt ibland alltså. Jag vill äta vattenmelon i varma länder och jag vill simma i saltvatten så håret blir alldeles lockigt och frasigt när det torkar sen vill jag springa på stranden och bada i poolen mitt i natten plus att jag vill skriva dagbok och vara rädd för kackerlackor och smörja in mig med solkräm som luktar konstigt och blir brun och sommarsnygg. Jag får ångest för jag har inget jobb och inga pengar! PALLA. Jag pallar, men måste fylla i ansökningar nu nästan på en gång. Jag har åkt ambulans. Måste fatta ett viktigt beslut ikväll. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0