Imorgon börjar skolan



Måste gå och lägga mig tidigt idag eftersom skolan börjar imorn. Ska bara läsa lite först och kanske gå till ICA och köpa typ laktosfri glass. De stänger om 23 minuter. Jag måste skynda mig. Fast jag har ätit massor av guacemole och saltrostade sötmandlar och gurka. Och jag gick till F&S för att träna och tänkte kanske springa på gymmet, men eftersom jag var helt vilse där gick jag på ett Core-pass istället. Någon måste lära mig hur allt funkar - jag bara stirrar och testar och gör fel och fattar ingenting. "Men du behöver väl inte träna - du är ju redan smal?" VA? Är det bara jag som tycker det är konstigt att man tänker så om tjejer och träning? Jag har i alla fall lämnat ett CV idag. Snälla ge mig ett nytt jobb och lite värme, för jag fryser ihjäl. Det känns som att jag börjar få en framtidsbild, eller något (säger jag idag)

PS. Jag vill också ha skoluniform på bilden. Fast det kanske jag inte skulle vilja när jag haft det hela mitt liv. Och tack för att stadsbiblioteket har 60 kronor i skuld för en försenad bok?


Kommentarer
Postat av: HS

å vad glad jag blir över att de inte skänker pengar till Israel :D

2009-01-07 @ 21:54:20
URL: http://haniins.blogg.se/
Postat av: b som i boll

ey, du som skrev innan mig, några små tips som kan kma att behövas i framtiden, om du nu vill vara lite smart eller verka smart...

1. källkritisk till medier, Varför? ; för att inte gå på media för stort, läs från alla sidor.

2. tänk realistiskt. (om du inte fattar, tips, tänk.)

3. uttala dig inte om saker du inte förstår dig på.



Det var allt för mig, jag får önskla dig ett forsatt bra år. Lycka till i framtiden.

2009-01-09 @ 00:34:38
URL: http://chattis.blogg.se/
Postat av: cattis!

b som i boll: I like you boll! vi måste hitta på något någon dag. (varför har du min gamla adress som länk?!!)

2009-01-09 @ 01:18:28
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: cattis!

Observera att det inte är jag som har skrivit kommentaren från "b som i boll" utan bara någon som kan min gamla bloggadress som sin länk.

2009-01-09 @ 01:19:20
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0