There's no one like our God

Då blev det ett nytt år, 2009, och den bästa nyårsafton någonsin. Hur mycket uppskattar man inte sådana stunder då man bara kan springa runt och le av hela hjärtat för att man är så lycklig utan att behöva känna krav och förväntningar som en tung ryggsäck på axlarna? Jag behövde inte bry mig någonting. Ett nytt år med nya förutsättningar och möjligheter. Idag har jag visserligen ätit mat jag inte tål - jag förgås nästan av magknipen, men har i alla fall inte spytt - även fast jag hade mitt eget lilla nyårslöfte som förbjöd sådant. Jag måste köra nolltolerans mot sånt jag inte tål. För smakar jag lite slutar det med mycket. Ni får hjälpa mig, okej? Så att jag mår bra. Och jag har lagat mat med projektarbetesgruppen och jag har varit med Irene. Bra bra bra.

There is no one like our God!

  
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Liten

svar; hur snygg som helst är bilden! do it, det förtjänar den ;D det är nog en såndär bild man aldrig kommer ledsna på (häftiga skor på ett av inläggen tidigare) Gott nytt år i efterskott!

2009-01-03 @ 00:24:11
URL: http://massoravliten.blogg.se/
Postat av: Nightfall

Ja okej, alltså jag döper worddokument till "stilmall" och sen kodmallarna (du vet vart man ändrar dem va?) och kodmallarna döper jag till "front page" "archive page" osv, fattar du hehe?

2009-01-03 @ 15:24:14
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

heei



kolla in min bloppis!

2011-03-14 @ 11:30:26
URL: http://striperellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0