hejdå jag fuskar

och allting annat bara suddas ut med lila supersuddet och fina gamla teckningar blir till diffusa skuggor av konstnärsdoldisar när jag springer runt i en regnig film där det blir storblå droppar och imma på bilfönstret nästan som orsak till att få oss att glömma verkligheten eller missa grönljuset och när det är dags att åka vidare bara för att ställa sig frågan vad alla dessa vägljus egentligen har för funktion om man inte kan flytta till en drömvärld mitt i en korsning för då kommer tutar från alla andra bilister tut-tut tills man åker och de blir tjuriga nästan som att de behöver choklad för att bli på bra humör igen och man borde ge dem men det är säkert bara för att de är försenade till jobbet som jag alltid är eftersom jag inte har någon bil som om jag skulle kunna köra den utan varken övning eller körkort kort kort kort kort foto borde jag ha man måste på sitt pass annars är det ett fusk så  det är därför ögonen vill sova nu som bovarna i fängelset som är slöisar säkert säger hejdå jag har en hemlis

Kommentarer
Postat av: alex

jag vet lösningen på alla problem. SKAFFA BIL SKAFFA KÖRKORT (KÖR FÖRSIKTIGT)

2009-01-15 @ 09:41:38
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: debb

hm, jag hängde inte med. MEN(stora mennet är alltid bra) jag kommenterade. ska sova nu så det får bli mer sen. pusspådej

2009-01-15 @ 22:38:15
URL: http://debaaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0