YES! YES!

För även om vi inte ens kan bevisa vår egen existens och påstås leva i en illusion av tomrumsmateria som inte betyder någonting då det i verkligheten bara är en bubbla skapad av en odefinierbar substans som dras gränserna i vår värld, spelar det ingen roll. Mattebevis funkar bra för mig. Sedan räcker det nästan. Men jag måste erkänna att det är fashinerande hur människor kan gräva så djupt i filosofiska frågor utan svar. Jag kan också gräva och är väl ganska bra på det också, fast behovet saknas. Om det så fanns tusen världar att leva i skulle jag vara bombis på att jag fått den bästa. Jag älskar att leva och när jag dör kommer jag till himlen. Lyckodagar fast man trampar snett ändå

PS. YES! YES! YES!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Gör du det! Det kan nog bli jättekul :) Ja precis, jag har amerikanska komedier i tusental (jag hatar) som mina kompisar vill ha!

2009-01-30 @ 09:24:49
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Eva

Skönt du gillar livet, det blir så mycket roligare då =)

2009-01-30 @ 12:08:47
URL: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0