Jag ær gladast!

Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen. Nær jag går till jobbet tænker jag Jag vill inte jobba jag vill inte jobba jag vill inte jobba.  Sen tænker jag Jag vill verkligen inte jobba. Borde jag ha sagt att jag skulle jobbat 30 timmar i veckan istællet kanske? Jag går vidare och tænker Jag hatar morgnar mest i værlden tror jag. Jag ser helt pissed off ut med stirrøgon och halvdød attityd nær tanken sæger Ær det ovært att sjukskriva sig? Hur mycket pengar førlorar jag? Jag abryter mig sjælv Komigen Cattis, ær du en førlorare eller? Du måste tjæna pengar. Kæmpa då! Det ær rætt roligt på jobbet ændå. Jag har lært mig massa koder utantill och kollegorna ær gulliga. Nu ær jag lite sømnig. Men imorgon ær jag ledig før i Norge har alla butiker stængt på søndagarna. Bingo! (Ska læsa och skriva værlden bæsta text nu). Glad glad glad. Bara så. Jag mår bra!

Jag minns vad jag drømde inatt. Det var knas.

Kommentarer
Postat av: linda

kom hem nu cattis

2009-07-05 @ 10:21:26
Postat av: Kristin

Du kommer bli rik.

Jag saknar dig.

Puss

2009-07-05 @ 13:37:50
URL: http://kristinengelmark.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Cattis. Jeg er også i norge :) men du blir rik da, ikke jeg.. men jeg savner deg, det blir nabofest når vi komme tilbake. yes.

2009-07-05 @ 19:51:46
Postat av: Anonym

linda: tre veckor sen kommer jag!

Kristin: detsamma! (jag vet)

Anonym: vilken norsk ær jag granne med vilken norsk ær jag granne med vilken norsk ær jag granne med? Det står still. vem ær du? kram!

2009-07-06 @ 17:57:56
Postat av: cattis!

eh från mig var den senaste

2009-07-06 @ 17:58:10
Postat av: gabriella

smart cattis. smart. jag tror det ær jeanine som skrev sig som anonym... eller?



(hps,hps,hps - annars ær dt jag som blir dum! :O)

2009-07-09 @ 14:59:14
Postat av: cattis!

gabriella: haha smart bella! klart det msåte vara jeanine!

2009-07-10 @ 02:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0