hej hej Uppsala! (saknar er)

Jag længtar hem. Jag ælskar att vara hær. Jag trivs superbra, men jag saknar Uppsala. Jag saknar alla underbara mænniskor i Uppsala. Jag vill køpa jordgubbar och sitta vid ån och prata. Jag vill springa runt på stan och køpa rea-klæder. Jag vill sitta i shorts på ett av alla cafés uteserveringar. Jag vill knyta knutar av vassgræs. Jag vill køpa pærlor i mysiga grændsbutiker och ligga på græsmattan och gøra armband med småsystrarna. Jag vill grilla och æta sallad med fetaost och oliver. Jag vill prata med favoritkompisarna och kolla på film. Jag vill se soluppgången. Jag vill cykla skitsnabbt på både dagen och natten. Jag vill vara impulsiv. Jag vill åka till Stockholm och shoppa. Jag vill sjunga och skratta på hemmaplan igen. Men istællet dansar jag hela nætterna och jobbar hela dagarna och studerar bibeln och skriver och tænker jættemycket och hænger med værlden bæsta slækt och norska supermænniskor. Jag ælskar att leva. Jag ælskar mitt liv. Jag har insett værdet. Fett vært.


Jag gillar hennes armband, men jag gillar inte milkshake.

Kommentarer
Postat av: kicki

Jag gillar också henes armband. Och det är latte. Och jag vill se dig och ditt söta glada tryne



LÖÖÖÖÖVLIPÖSS

2009-07-16 @ 10:43:34
Postat av: strasyster

gillar inte milkshake?? otroligt... ses snart fantastiska du!:*

2009-07-17 @ 22:32:12
Postat av: Jennifer

ja visst är det! det finns på monki för 30 :- skynda fynda! om det finns kvar :)



Fashiontoast är grym!

2009-07-19 @ 01:11:17
URL: http://blackwedge.blogg.se/
Postat av: gabriella

milkshake er gott och latte också om det nu er det. sen så har jag hørt att expresso milkshake ska vara asgott. :). så då var det sagt. emh, hon hade snygga brillor om jag skulle tycka till om bilden... det er chill her.

2009-07-19 @ 14:34:47
Postat av: ettan

och uppsala saknar dig! :'I

iaf ettan

2009-07-22 @ 00:56:30
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: cattis

kicki: EH som om jag snackar om vad hon dricker? skiter väl jag i. haha SKOJA! men latte är också äckligt. komigen, man dricker riktigt kaffe

jennifer: det finns inte monki på en ö utanfärg bergen. sämst

gabriella: ja för vi är chill

ettan: jag saknar dig!

2009-07-23 @ 03:55:51
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0