i will survive!






Idag på jobbet mådde jag fett dåligt och jag övertygade mitt psyke att jag var dödssjuk och tänkte "stackars mig som inte kan jobba resten av veckan eftersom jag måste sjukskriva mig och isolera mig från omgivningen". Jag kom på att jag inte druckit kaffe på hela dagen, så jag tog en kopp och allt blev bra, Jag insåg att jag kommer få jobba de resterande fyra passen på Rimi trots allt. Nu mår jag bra och kommer sova ca 3 timmar max inatt, eftersom jag ska träna om en stund tror jag. Jag känner lite för att vara vaken hela natten, men jag vet att det är osmart då jag jobbar åtta timmar imorgon och inte vill ha massa fel i kassan. Förresten höll jag på att sälja en jättefisk för 7,80 kr en gång. Plus att jag sa till en kille att aubergine och sqash var samma sak (Sen när jag kom på missen avbröt jag mig själv och bara: "JAG SKOJADE BARA HEHE"). Han tyckte jag var dum i huvudet typ. Han och alla andra jag har gjort bort mig för. Men ser du ut som att jag bryr mig va? Na-ej.

PS. Jag vill jättegärna ha skorna på bilden DS.


Kommentarer
Postat av: ettan

haha, cattis då!

hahah! stackars dina kunder, ;P

2009-07-22 @ 00:48:37
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: ettan

+ jag gillar den översta bilden! ((:

2009-07-22 @ 00:49:46
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: Estefany

skorna va snygga, skulle inte vara fel o äga sånna :D. kram

2009-07-22 @ 12:30:55
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0