Drar till Norge! (over!)

Måste antingen packa eller sova. Jag har mest lust att sova faktiskt. Det känns riktigt mys att resa bort från hemmaplan. Det är inte som att vi lämnar cupen eller konversationens stridsfält för att vi byter miljö. Det är bara fegt och vem vill vara en fegis? Tuppen-nej! HEJA NORGE! Det kommer bli jättebra. Allt kommer bli jättebra. Och en kommer jag bli rik utan att bli paparazzi-känd och bjuda alla på take-away-kaffe så de ser trendiga ut (det smarta är att man då, om man vill, köpa typ oboy istället - så alla kan få, åh vad smart).

Jag är impulsiv (alla vet) och jag överreagerar som vanligt. Det löser sig - det gör det alltid. (Nobody knows the way I'm feelin'). Lalala. Jag tycker om att sjunga mig geno dagarna. Undrar bara om det är någon som känner att det låter som ett kanonalternativ att köra mig till arlanda imorgon. Vad skulle man annars göra? Nu kastar jag några brallor i reväskan och sover en blund. John blund - packa åt mig för jag har bråttom imorn, måste lämna busskortet i skolan. (vilka kläder kör jag? och skor?) (vem vill ha massa godis? jag köpte alldeles för mycket lösvikt så jag blev lite tjock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0