Jag orkar inte

Jag orkar inte mer. Jag pallar inte. Det är för mycket och jag vill bara grina. Alla mina planer brukar ändras. Människor är organismer i förändring. Vi kan inte fastna i ramar, som döda porträtt. Jag kan inte göra mitt bästa jämt. För ska jag göra mitt bästa ska det bli bäst och allt kan inte bli bäst och allt måste inte bli bäst. Varje mening behöver inte vara perfekt formulerad. Jag behöver inte ha med alla tusentals perspektiv, men lyckas jag inte skiter sig allt. För jag vet att jag kunnat om jag velat. Jag vill blunda och gömma mig för verkligheten - sluta sparka på oss som ligger redan vi behöver inga fler skoluppgifter. Jag har fett ont i min käke. Komigen varför ska vi plågas såhär när vi egentligen borde rädda världen? Onödigt lidande. Jag behöver en kram.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

KRAM!!!

2009-05-08 @ 17:51:44
Postat av: jeanine

här får du en kram. :)

2009-05-12 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0