Idag har jag namnsdag!


Idag har jag pratat med underbara Bella. Jag har jobbat. Okej, ganska mycket. Jag har pysslat och fixat i lägenheten, typ möblerat om. Jag har köpt vattenfärg (äntligen), men inte penslar (det fanns bara dåliga fjantpenslar som var 3 mm tjocka och helt i plast). Jag har läst bibeln, men inte den där viktiga NG-boken. Jag har städat. Jag har skrivit. Jag har snackat i telefon. Jag har skrattat. Jag har tänkt. Jag har hittat coola bilder jag tagit själv med mobilen (t.ex den ovan. den är från the playground hos vår granne slottsparken). Jag har börjat skriva en önskelista. Jag har slipat lite på dokumentsystemet på vår dator. Jag har våfflat håret. Jag har skrivit viktiga listor. Jag har slagit in ett paket. Jag har skrivit brev. Jag har lyssnat på musik. Jag har sett Bonde söker fru (så sjukt bra). Jag har sjungit. Jag har smsat. Jag har mailat. Jag har diskat. Jag har bytt gardiner. Jag har stickat. Jag har planterat blommor. Snart ska jag springa upp på vinden och kika efter lite viktigheter i vårt förråd. Och så ska jag skriva två skitviktiga grejer. Idag är det min namnsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0