spy

spy spy bara. jag mår illa. jag mår alltid illa. som fångad i en äcklig karusell som bara snurrar runt runt runt. släpp av mig snälla jag mår illa jag spyr jag spyr jag spyr. de bryr sig inte utan äter korv istället och låter oss åka extravarv kanske.

när du lämnat över staffettpinnen kan du inte göra mer. det spelar ingen roll om du fortsätter springa. du för ingenting framåt. du har gjort vad du kan. det är över. ditt lopp är slut även fast det fortsätter utan att du gör något. kanske vinner ni på grund av din sträcka. då kan du bli glad, men du kan bara hoppas att du gav nog, eller att det du gav var nog, nog för seger. du kan inte springa längre nu. staffettpinnen har gått vidare. vi måste springa, springa för livet om vi ska vinna. måste springa. springa för att vinna. inte tänka bara springa.


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

SV. totally agree!! det är ett fantastiskt program.

2009-11-30 @ 15:22:22
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0