Hong kong is back

 
Jag har hittat Hong Kong, så nu är mina naglar korallfärgade igen. Måste hitta fler färger som jag älskar. Korall forever funkar liksom inte. Alla mörka färger (typ blått, svart och lila) ser läskigt ut när man är vinterblek. Jag borde sola solarium, men jag orkar inte riktigt uppbringa tillräckligt med energi för att jag ska orka bry mig om hudens bländande årstidskulör. Det hade varit nice att kunna göra om Michael Jackson - fast tvärtom. Ni vet, han var mörk men gjorde sig vit. Jag är vit och skulle kunna göra mig brun. Jag behöver inte ens opereras, utan bara få en sjukdom som gör att jag får massor av pigment (om man tror på fansen - tänk så funkar placeboeffekten).

Kommentarer
Postat av: bella

hahaa, jag har tappat min färg så jag behöver gå ut i solen igen. menjag vet vad du menar. usch, vinter...

2009-11-25 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0