inspiration


Carolina Gynning inspirerar. Hon är grym på att måla. Hon har en utställning här i Malmö till helgen. Tänkte gå. Jag vill ha målarfärg! Egentligen skulle jag vilja akrylfärg, men det är så dyrt. Jag har letat efter vattenfärg jättelänge, men det verkar inte finnas någonstans. Ska fortsätta imorgon. (jag vill ha den här gynning-tavlan, men den kostar 28 000 typ.)

Min mage är sämst. Försöker tänka på vad jag äter. Hjälper lite. Fast jag kan typ inte äta något alls. Mamma har bokat läkartid. Orkar inte riktigt längre. Måste undersökas innan kroppen inte pallar mer. Det kommer innebära en dyr flygresa till Uppsala. (Jag har en idé om en smart kosthållning. Ska försöka testa, men man måste ha så mycket disciplin). Jag hittade en underbar vintagebutik idag. Det var väldigt dyrt och väldigt väldigt fint. Besökte ett par mysiga inredningsbutiker också. Jag älskar kvarteren där jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0