jag målar på natten

det är natt och jag målar. jag målar en spegelram. det blir fint. idag har jag varit på stan och köpt julklappar. jag tycker om att gå på stan ensam. flera av mina favoritbutiker är placerade på rad. jag blev glad. jag har sett två filmer ikväll, kanske ska se en till. det är snart morgon. vill inte sova. känner inte för det. jag kan vara galet effektiv har jag insett. idag kom jag på det faktiskt. jag gör massa saker på samma gång och gör det asfort. ganska bra egenskap. fast man kan inte vara döeffektiv i åtta timmar i sträck i massa dagar i sträck. då dör man. för tidigt.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

SV: don't agree. du, petrus och isak får mer än gärna bilda en klubb. de gula bågarna smakar i alla fall gott. ;)

2009-11-27 @ 14:57:03
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0