Malmö-vecka! YES!


Imorgon åker Maria och Amanda iväg på resvecka. Jag har kontorsvecka och ska planera de kommande två resveckorna i Skåne (mitt ansvarsområde - yes!). Det kommer bli mycket jobb men jag tänkte unna mig lite tid i fina Malmö. Jag älskar att jag bor här, men önskar jag kunde tillbringa mer tid här.

Skriver galet mycket nu för tiden. Det känns som att jag skriver varje ledig sekund. Ibland läser jag också. Vill man komma någonstans måste man jobba för det. Jag skulle kunna skriva varenda dag. Jag skriver varje dag. Övning ger färdighet. Hoppas jag på. I veckan ska jag planera mitt nästa projekt väldigt detaljerat. Det känns galet bra. (Ska nog börja nu på en gång). Länge sedan jag bloggade såhär mycket. Mitt liv är fortfarande underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0