Randomness


Jag vill ha en glittrig tröja. Randomness takes over. Ironin segrar. Bara två dagar tills jag och Deb inte längre är grannar. Det är konstigt när man förväntas ha en tanke med allt man säger och gör. Det är konstigt när någon försöker catcha och koppla impulsiviteten. Det går ju inte. Och det är inte bara dåligt att vara konstig. Men det blir skumt i längden att zooma in och repetera. Konst-konst-konst-konstig. Jag har en fett cool idé till en tavla. In my head. Catch! nah! Jag är ineffektiv. Får inget gjort. Typ som en låt som går på repeat eller en hamster som springer i ett ekorrhjul. Försöker sortera tankarna lite. Det går sådär. Igår kväll och natt var i alla fall fett värt. Supersunk med känsla och livskvalitetstouch. Nothing will break me down! Och dagen var ett flipperspel - men jag gillar spelet och stämningen. Snart, typ efter lunch, ska jag kolla in medias julkalender (full av överraskningar!). Say hello to mega deluxe super star. Hello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0