Rim rimma rimmat


Jag rimmar sönder mina hjärnceller. De senaste lär suga. Jag minns inte vad jag skrivit. Jag älskar julklappar. Jag älskar att ge presenter. Jag blir glad av att ge. Jag älskar att skratta. Jag älskar verkligen att skratta. Fylla min atmosfär med mina positiva känslor. Jag har stört mycket positiva känslor inom mig. Och de smiter ut lätt. Genom ett leende eller skrattanfall. Det är roligt att se att människor blir glada av att man skrattar. Jag vill att människorna i min omgivning ska smittas av glädjen och mina positiva känslor. Tänk att hoppa på bussen, le mot någon, skratta åt något roligt man tänker på och se hur det sprider sig. Cool känsla. Cool tanke. Det är inte som att jag aldrig är ledsen eller har negativa känslor, men de positiva vinner jämt och det är de som uttrycks oftast och starkast. Det är nice. Jag är lycklig. Tack Gud. Jag borde rimma vidare.


Okej. Fred. på jorden till människor, Guds välbehag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0