Sea of books

Jag har dykt ner i böckernas djupa havsvatten. Jag känner mig fri och stark. Typ som att jag hoppar mellan olika dimensioner och världar. Skön känsla. Som att ha kontrollen i sin hand, som en liten boll, och ändå välja att kasta upp den i luften och snurra runt för att förhoppningsvis fånga den. Om inte - otur. Det är inte som att man inte gillar livets alla lägen. Man ändrar kurs bara och rushar vidare. Och jag skrattar åt gamla minnen. Ska vi skratta tillsammans? Komplikationer och komplicering är lite min grej. Faktiskt. Jag är bra på det. Borde lista mina superskills. Hm dumt att jag glömde min list-bok hemma. Jag har fler papper. Jag har fler anteckningsböcker. Jag samlar på dem. Borde åka jorden runt. Eller New York. Eller London. Eller Venedig. Eller Tokyo. Jag fick massa hello kittygrejer i julklapp. Nice surpise. Hello you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0