Tandläkaren tar betalt


Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag måste skaffa nytt pass. Innan jul. Nästa vecka kanske. Ja det blir bra. Jag vill hoppa in i bubblan. Försvinna in i min egen värld ett tag. Där jag bestämmer reglerna. Skulle vilja ta en paus nu. Dags att betala räkningar också. Tankspridd och disträ. Jag vill läsa. Jag tränade igår. Jag ska träna idag. Jag älskar att träna. Jag uppskattar varje gång jag har möjlighet att stanna i Uppsala för att träna eller hänga med någon. Mycket mer än innan vi flyttade. Jag vill julklappshandla snart. Det är nice med långt hår. Har jag tänkt på sistone. Kanske sparar ut långt eller halvlångt. Det växer fort fort. A-ha. Tolv dikter. Vill studera poesi och lyriska texter. Och svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0