Lite sjukdom och mycket humor

Inatt sov jag femton timmar. Man skulle kunna säga att jag åt frukost på sängen, eller i sängen. Min frukost var diverse halstabletter. Sen steg jag up och tog lite mirakeldryck. Åt lite lunch innan jag drog till jobbet. På jobbet fortsatte jag med mina vänner halstabletterna. Och så åt jag ett äpple. Jag har en dold kniv i min hals. Men jag håller på att vinna över den med alla mina mediciner. Jag vill bli frisk imorn, för det är svinjobbigt att jobba när man är sjuk. Och jag måste jobba, för jag måste tjäna pengar! Idag fick jag min första lönespecifikation. Den överträffade både min förväntning och mitt hopp! Jag blev asglad. Jag älskar mina stunder av superrealistiskt tänkande. Jag vet hur jag själv funkar. Det är så lätt att göra mig själv glad. Plus att det suger att inse att man räknat på att man har mer pengar än man har. Jag har haft massa roliga kunder att berätta om, men jag har varit lite lullig (jätteroligt ord) i huvudet och sovit massa, så allt det roliga är raderat ur mitt minne. Livet är kul ändå - kanske inte lika skoj för er bara hehe.

Men jag är inte snål. Jag delar gärna med mig av en klassisker. Vilken favorit! Filippa Bark briljerar som vanligt (Kolla klippet nedan!)


Kommentarer
Postat av: ettan

sv; ja, någon bra bild tror jag att jag fick på dig bär jag var på rimi. ;)

och ja, det blev att vi sov i tält. hihih.

krya på dig cattis! ;*

2010-07-15 @ 17:17:09
URL: http://ettan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0