lyckodag 1

Igår slapp jag sitta i kassan helt och hållet. Jag packade bara upp varor och sånt. Jag bestämde att varje dag jag slipper sitta i kassan ska bli en lyckodag. Jag har 33 jobbdagar kvar. Och massa härliga chilldagar och massa ledighet. Man jobbar åtta timmar liksom. Resten av dagen är man ledig. Tada! Jag har fastnat i lästräsket. Jag vill verkligen läsa läsa läsa hela tiden nu. Börjat söka balans i tillvaron igen. Jag går och lägger mig tidigt och får en lång skön morgon istället. Glömmer hur skönt det är så fort, och det är inte som att jag har dåligt minne. Usch mitt snabbkaffe blev för svagt. Och jag tog för mycket frukost. Jag är dömätt. Jag gillar att leva. Jag gillar att vara här. Tänk vilket jobb jag har också! Tänk att inte kunna handla. Jag älskar att handla. Måste gå coh borsta tänderna. Hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0