Skype hype


Hallå ska vi snacka på skype? (Haha det är så ni når mig nu för tiden). Jag älskar att skype finns. Förresten kommer jag nog inte köpa en iphone när min mobil dör. Jag behöver det inte. Det är svindyrt. Jag måste vara sparsam. Idag har jag köpt en klänning jag ska ha på ett bröllop när jag kommer hem till Sverige. Den kostade hundra spänn. (H&M är sjukt värt). Och så har jag köpt en jättefin väska som var på 70% rea. Farmor gillar massa av mina kläder. Det är roligt. Och jag ska få testa en jättegammal blus som hennes mamma hade. Hoppas den passar! Cool grej att ha asgamla kläder. Jag har fått min första lön! Det känns nice att ha pengar (även fast jag måste hålla på dem. Jag kan använda, om jag vill och det känns bra). Jag har köpt presenter. Det är så kul att köpa presenter. Det är roligt att ge personliga presenter. Hej jag tänker högt. Jag har haft en bra bra dag. Internet är pyttelite snabbare idag än igår. Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: jeanine

haha, hej jag tänkeer högt:) du är så rolig, o så smart. gillar dina blogg inlägg, så ärliga :)

2010-07-02 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0