As I like it oh yes please

Beep beep beep. ERROR. O-oh. Sorry sorry. Det passade inte inte inte. A-ha! Pfii. Ska du ändra ändra ändra? Ändra dig. Ändra dig. Ändra dig. Eh. Nej nej nej. För jag bryr bryr bryr mig inte inte inte. Bryt. Stopp stoppa stoppad. Tänkte du redigera eh redigera eh redigera? Vad menar du va va va? Schh. Catch catch catch. Can't. Easy easy easy. Du kan väl försöka förstå förstå förstå åh. No-o-oh. Tss. Bara att gå på känsla känsla känsla. Uh. Try try try. Hoppsan mallen passade inte inte inte. Nix trix vi kanske kan fix fix fixa. Om jag vill vill vill? Kanske inte inte inte. Vem vet vet vet. Som en gåta-ta-ta. Haha-ha-ah. Enklast att trixa med sin egen jojo - jo jo! Jag gillar gillar gillar det. Därför gör jag som känner för för för mig själv.

Kommentarer
Postat av: deb

hej cool!

2010-05-17 @ 14:52:08
URL: http://debis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0