Balansera mera

Jag har ett nytt livsmål; Balans. Balans i allt. Jag ska satsa stenhårt på att vara lagom. Man behöver  inte bli mellanmjölkssvensk. Man behöver bara vara lite mer mån om sig själv och sin hälsa. (Man kommer aldrig bli perfekt)

Exempel. Jag ska inte ha godisförbud. Jag ska börja med att äta sötsaker varannan dag. Så småningom går jag över till att äta var tredje dag. Och efter ett tag blir det bara på helger. Sen stannar jag när det är bra och normalt, och fortsätter så. (Jag tenderar spåra ur).

Jag vet att det låter fånigt, men det är verkligen en sjukt jobbig grej för mig. Jag måste börja skriva mer regelbundet (men givetvis inte hindra det kreativa flödet), träna regelbundet, äta regelbundet, sova regelbundet. Och allt sånt! (Okej jag vet inte om jag pallar). (Jo jag borde, men det är så asjobbigt). (Eh vilket konstigt blogginlägg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0